a) dokladem o bezinfekčnosti po očkování (14 dnů po plně dokončeném očkování),
b) dokladem o prodělaném onemocnění COVID- 19 (180 dní od prvního pozitivního testu),
c) negativním výsledkem testu provedeném v odběrovém místě.
Platí, že osobní přítomnost v budově školy je umožněna pouze žákovi školy, který
Podmínka podle výše uvedeného bodu a) se považuje za splněnou, pokud osoba doloží, že
Pokud se žák do školy dostaví, potvrzuje tím, že aktuálně netrpí žádnými známými příznaky onemocnění COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, suchý kašel, dušnost, zažívací obtíže, nevolnost, zvracení, bolesti břicha, průjem, ztráta chuti a čichu, bolest v krku, bolest svalů a kloubů, rýma či ucpaný nos, bolest hlavy).
Pokud jsou uvedené příznaky patrné, nebude osoba do budovy vpuštěna, případně bude řešen její okamžitý odchod.
01., 06. a 09. 09. 2021
O případném dalším testování po těchto termínech bude rozhodnuto následně s ohledem na aktuální epidemickou situaci.
Pozitivní výsledek testu ve škole
Pokud je žák školy pozitivně testován POC antigenním testem či RT-PCR testem mimo školu a byl 2 dny před provedením testu nebo 2 dny po provedení testu osobně přítomen ve škole, je jeho povinností tuto skutečnost škole okamžitě nahlásit (u nezletilých žáků se povinnost týká zákonných zástupců). Za okamžik provedení testu se považuje v případě RT-PCR testu okamžik odběru vzorku, a jde-li o konfirmační RT PCR test prováděný na základě pozitivního výsledku antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 (včetně preventivního antigenního testu), pak okamžik provedení antigenního testu.
Školní bufet bude sloužit pouze pro prodej potravin a výdej obědů, konzumace není v jeho prostorách povolena. Žáci se budou stravovat ve svých kmenových třídách.
Mgr. Bc. Jiří Herda
Mgr. Radka Florianová
Mgr. Hana Tesařová
Mgr. Alena Grigová
Mgr. Andrea Nagyová
Mgr. Olga Sedláčková
ČJ (4. B) Mgr. Nagyová, Mgr. Vastlová
AJ (4. B) Bc. Kohoutová, Mgr. Nagyová
PR (4. A, 4. B) Mgr. Hájková, Mgr. Bc. Brada
Krim, BP (4. A, 4. B) Mgr. Václavová, Mgr. Hájková
STV (4. B) Bc. Gabriel, Ing. Knížková
PR, PA (4. PA) Mgr. Hájková, Mgr. Bc. Brada
SP, E/Ú (4. PA) Mgr. Hájková, Ing. Průcha CSc.
Doklasifikace
Ekonomika – 23. 8. 2021 od 9. 00 h
Matematika, chemie – 23. 8. od 9.00 h
Komisionální zkoušky
Právo – 25. 8. 2021 od 11. 00 h
Německý jazyk – 26. 8. 2021 od 9.00 h
Bezpečnostní příprava – 27. 8. 2021 od 9. 00 h
Pokud se žák zkoušky nezúčastní, do tří dnů se neomluví a nedoloží lékařské potvrzení, je hodnocen nedostatečně.
Maturitní zkoušky budou probíhat v souladu s podmínkami ukončování vzdělávání ve středních školách vycházející z novelizované vyhlášky č. 177/2009 Sb. a v souladu s kritérii, které vyhlásil ředitel školy 29. 10. 2020.
Informace pro žáky hlásící se k opravnému termínu z profilových MZ
Informace pro žáky konající mimořádný termín SČMZ
Pravděpodobný termín zpřístupnění projektu 15. 7. 2021.
V případě jakýkoliv dotazů kontaktujte Mgr. Florianovou na telefonu 722 903 619.
Předání maturitních vysvědčení proběhne ve čtvrtek 17.6.2021 od 12:45 v učebně 4.B, testování žáků na přítomnost COVID-19 bude probíhat ve 12:15.
Termíny:
Zájemci o jednu z výše uvedených zkoušek se přihlásí u vyučujícího daného předmětu prostřednictvím emailu.
31. 5. – 1. 6. - provoz podle klasického rozvrhu
31. 5. – 4. 6. - III. A - praxe - MP Plzeň.
1. 6. - III. B + III. PA - exkurze (dozor Mgr. Vastlová, Bc. Kohoutová)
2. 6. – 4. 6. - ředitelské volno.
Ve dnech 24. 5. až 26. 5. bude z důvodu písemné části maturitní zkoušky výuka zkrácena pro všechny žáky I. – III. ročníků.
III. B – projektový den (instrukce podá Bc. Schinabek nebo třídní učitel).
III. A, III. PA – projektový den (instrukce podá Bc. Schinabek nebo třídní učitel).
Testováni antigenními testy pod dohledem pověřeného učitele – každé pondělí 20 min. před první vyučovací hodinou. V případě, že se žák nedostaví v 7:40 a nepodrobí se povinnému testování, nemůže se účastnit výuky.
© 2025 Bezpečnostně právní akademie Plzeň, s. r. o., střední škola